Wednesday, March 17, 2010

aku

aku seorang yang kejam.keras hati. pendendam xmau kalah. aku xsuka ditindas, aku tak suka xdi peduli, aku xsuka mrasa diri xdihargai. aku x suka mengaku aku salah. aku x suka nampak lemah, aku xsuka org lain watkan aku nmpak aku lemah!! aku xsuka kebaikkan aku beri disalah guna disalah niatkan. aku xsuka kebaikan aku diambil kesempatan.aku sebenarnya seorg yg manja hati aku cepat sensitif, luaran fizikal mmg tough gagah perkasa, tp hati lam ni mmg lembik mudah rabak bila dikasari. aku suka ikot ckap n arahan org, tp aku xsuka dorg pijak pale aku naik lemak guna2kan aku!aku pasti balas balik nnt! itu pasti! cos hati aku lom mati untuk merasa mana baik mana buruk, mana gurau mana kutuk!!! deyyy! aku xbodoh ok!aku dah xsuka nangis lately. bukan xsuka, tp dah xleyh nangis dah! mmg xleyh nangis. air mata x kuar. sedangkan hati sebak lara berduka cita! tgk??? betapa kuat nya saya! even my heart, my soul pun cant easily bend down to da temptation of crying. tu lah..susah...susah sgt bila nak nangis hati ni puas2.
aduhlaa.....actually now aku in conflict ni haa... aku gaduh ngan adik aku. aku geram sgt dgn die till aku seniri malas nak layan n dekat2 ngan die. huh. aku geram n kecewa sgt dgn cara die wat aku rasa diri aku ni cam stranger lak lam hidup die,.perggghhh! sper x rasa terhina n hanginn weyh??? aku dah abis concern kot dgn die, tnya die bak2..last2 tu hasilnya. mmg x bebaloi. dats y lah aku now ni ngah jauh hati ngan die n.seriuss shit aku jauh hati dgn die, n i dont care how she feels rite now. huh! lantak ko ah..ko yg cari pasal dlu adikk oit! silap org ahhhhhhhh!!!org dah besar kan...lantak lah! live ur own life lah sis! i dont care! xde hati dah nak amik tau sal hidup kauu! paper susah nnt jd, sakit ke apa ke..pandai2 ah kau k..jgn cari aku balik sudah!.huh! die cht aku kat fb, aku laayn xlayan ja. last2 aku out gtu ja pas bg die warning stay away fom my life sebijikkkk! fuhhh! akak jenis apa lah kan aku nii,,! tp mmg berbaloii! kasi ajaq sikitt die tuu jgn naik minyak ag! huh! padan muka ang. titik. chow.aku bengang.

No comments:

Post a Comment