Tuesday, September 28, 2010

Manis tak saya?

mau dengar satu cerita?

ya mari dekat mari dekat. gaya shiela rusli iklan di tv tiga.

mau tau tak mcm mana saya sebagai bekas pecinta??

hee..malu lah. itu cerita lama. tp takpa, saya tetap mahu cerita semua..pastu saya mahu lupa!

ni antara2 apa yang saya masih ada, bukti cinta saya DULU pada sidia yang kini sudah mejadi kenangan dan sejarah semata2.:
  1. masih simpan gambar pertama kami berdua, pada date pertama, tahun pertama bercinta, hari pertama bersua.
  2. masih simpan semua resit2 bayaran, keluar date, tiket wayang, tiket bus, lrt, semua tiket lah dalam album cantik dan masih kekal tarikh2nya.
  3. masih simpan semua sms2 cinta dari dia. esp ayat2 janji yang konon nya akan terus kekal setia menyinta saya.
  4. masih simpan semua kad raya dia bg saya.
  5. masih simpan hadiah2, rantai cincin subang silver beri dia pada saya.
  6. masih simpan even the wrapper n plastic hadiah yg dia bagi kat saya.
  7. masih simpan semua baju2 tshirt dia bagi saya, kain batik, tshirt dan perhiasan2.
  8. masih simpan gambar dia dan saya. semua gambar2 kami berdua saya cuci.
  9. masih simpan tazmania dia beli dari KL, lil tiger dia beli dr serawak, dan en orang utan dia bagi n beli untuk saya dari zoo negara
  10. masih simpan dia dalam hati saya, sebab sampai masa ini, kudrat saya untuk buang dia dari hati saya masih belum cukup. =(
haaih..Tuhan..tolong saya. ! saya xmampu lagi tanggung duka ini. andai dia bukan milik saya, segera lah hilangkan dia dari otak , hati, hidup dan hari2 saya.

bukan kerana membenci saya minta..tetapi kerana terlalu cinta dan paham dan mahu menerima fakta.....

yang..tidak baik meratapi pada yang sudah tiada dan bukan milik kita!!

No comments:

Post a Comment