Monday, September 27, 2010

SAYA

saya akan menulis lagi. saya akan berkongsi lagi apa saja dalam hati ini. sebab? dalam hati ni mcm2 ada. esp, saya skarang single kembali. maka, menulis tanpa rasa takot kononya tiada yg akan peduli.

saya pon taktau apa saya nak jadi. belajar x abes2 lagi. haih..sampai ke tua lah saya kat sini..

ya, saya ada rasa iri hati, dengan kawan2 sendiri. reason? mereka sudah puny cerita sendiri, mereka sudah upaya berdiri sendiri. namun aku? masih disini
* geleng kepala dan mengeluh sendiri.

mau tau satu rahsia dari hari ini? erm, sebenarnya, walaupun saya x punya buah hati, tapi saya amat2 kerap pkir akan segera bersuami!

haih..kan best if semuanya mudah terjadi. tp tu laa..pusing sana..pusing sini.. hidup mati, ajal maut, jodoh rezeki...

~~semuany rahsia ILLAHI~~~

No comments:

Post a Comment