Tuesday, September 28, 2010

Sakit Hati ini.

ah..bodoh ah kau. shit, demm.

marah pada diri sendiri. perkataan keji terhembur, hati sendiri terluka, air mata menitis dimuka.

hurm. marah sangat ni rasa. salah sendiri, bukan salah siapa2. siapa suruh kau buka balik mukabuku dia!!!

cari nahas tu namanya!

ahhh!! ku harap kau mati lah bersama dia yg baru, si kekasih hati.

seriusly aku xtipu. itu lah yang sebenar nya aku mahu.

kecewa dalam hati ni, hanya aku dan tuhan ja tahu. 3--4 tahun bersama kau, sia2..

memang bukan aku yang set up selamanya kita bahagia, aku tau tu kuasa Yang EsA..tapi, agak2 lah...

takkan baru sebulan ja berhenti berhubung via media..AKU KAU SUDAH BOLEYH LUPAA???

oh..mudahnya lah kau buat kira2.. 1bulan nisbah 3/4 tahun.. samadengan ??

TIADA APA APA!!!! no wonder kau mudah LUPA! CESS..bedebah.

cess! pergi lah KAU pada DIA.

tak sabar aku nak tengok...apa pula kesudahan korang berdua!! =[

*SILA MASUK NERAKA.*

~~Maaf, entri malam ini, emosiku yang mempengaruhi kata2ku, memamg celaka.~~
--------------------> tapi, untuk kalian, semoga mimpi malam ni indah belaka!-----------------------

No comments:

Post a Comment