Wednesday, September 9, 2009

aku gembira bermula disini

aku gembira aku bemula disini..aku mmg happy abes lah dapat wat macam nie..tlis2 apa yg aku rasa kat blog ak ni..ak x minta org baca blog aku,..aku x kisah aku xder followers..yg penting bagi aku, aku happy macam nie..apa yg aku rasa terluah disini..dlu, aku masa kecik2 aku tulis diari...semua nya aku tulis lam diari aku..semuanya..sampi ramaai jer siblings aku ceroboh baca diari aku tu..sedey woo..,malu n geram pun ade..tapi nak wat camna kan..time tu aku budak2 ag..lgsgx reti nak cari tmpat private tuk sorok diari aku tu..hahaa..padan muka aku sendiri..since kecik, till now, aper yg aku rasa, aku akan luahkan..kdg2 bukan dimulut..coz xder org nak mndengar..tp selalunya diatas kertas..dlam buku la...best kawan dgn buku...buku pendengar yang setia and penyimpan rahsia yg terbaik coz buku bisu..buku xkan bongkar kan apa kita tulis kat org lain..cuma manusia ja jahat g baca buku...hahaa..so, jgn salahkan buku k.... slah kan manusia2 yang x berotak g baca buku tu...mlm ni aku stat wat menda alah nie..hopefully akan bnyak baik dari buruknya ok..amin!! Allah help me! amin!!! starting tonite, i'l commit myself in writing....hahaa.. go go chaiok angah!!

No comments:

Post a Comment