Wednesday, September 16, 2009

eemmmm......

emm..apa ekk...emmm...mcam2 lah sbenarnya ni aku rasa..hm...ntah lah....hanya Tuhan jer yg tau...aku asyik mengeluh jer...mengeluh bukan sebab merintih pada takdir ketentuan nYA..but aku mengeluh melahirkan rasa terbebabn nya jiwa aku..x mampu menanggung betapa kuat nya dugaan Dia beri padaku ini..... emm..mungkin ujian ini bersifat sementara..namun ia tetap ujian wat diri ku hamba nya yg bisa lelah x sekuat mana... aku mmg mmpu bertahan..dan aku mmg bisa terus bertahan..dgn ego ku..dgn kerasnya hati ku...namun..persoalan nya..sampai bilaa???
hmmm..akan tiba juga detik itu..aku tahu...ia pasti akan tiba...hati aku sebagai seorg wanita yg mmg sediakala nya lemah..ampuh..akan menangis juga...!

adoiii....sakitnyaaa aku mcam ni!!

No comments:

Post a Comment