Wednesday, September 16, 2009

AKU MAHU CINTA DIA

aku mahu cinta dia. aku mahu bercinta.
aku mahu mnyinta..aku mahu dicinta.
aku mahu dia..aku mahu dia mahu aku.
aku mahu bercinta kerana aku merasakan cintanya..aku mahu dia menyinta aku kerana dia mahu cintaku.
aku mahu cinta dia dgn ikhlas tatkala aku merasakan diriku jatuh cinta padanya...aku mahu dia membalas nya dengan sepenuh jiwa raga.
aku mahu kekal mnyintai dia..aku mahu cinta dia tetap padaku setia..
aku mahu cinta yang sejati bukan kerana dia simpati..cinta simpati aku tahu takkan pernah sampi ke hati..xbisa dibawa ke mati.!!

namun...aku tahu..cinta manusia takkan pernah bisa melangkaui cinta dari NYA yang LUARBIASA PADA HAMBA2NYA...



ini semua pasal aku..kerana jiwa hati aku yang mahu cinta dia..dia pula bagaimana?itu terpulang pada dia..coz dia yang merasa..dan hati nya bukan kuasaan aku..so..aku hanya bisa berdoa agar cinta dia sekuat cintaku!!

No comments:

Post a Comment