Saturday, September 12, 2009

hmmmm......

hmmm...aku mengeluh...aku megeluh dengan sepenuh hati aku nie!
aku taktau nape..tp mmg best bila aku luahkan keluhan aku sepenuh hati aku. rasa lega bila dapat mengeluh sepenuh hati! mcam ilang lah semua prob aku..beban tersimpan dihati aku nie... even x pun sebenarnya..hahaa..=p ntah lah weyh...aku pun xtau naper...lantak ler.... asalkan, aku still leyh bernafas dikala ini n hari2 sterusnya..tu ja aku minta dari DIA,...heeheee~~=)
macam2 ag aku nak wat lam hidup nie..jasa mak ayah aku pon lom aku setel2kan balas...apa lagi hal2 len....hmm....<-tgk??aku mengeluh lagi..haha>>
aku nak kasi abes lu study aku nie......study yang kdg2 x berjiwa lgsg wat aku!! g kelas jiwa tggal kat luar pintu...hahahahahahaa....ape lah nk jd ngan aku nie...aku bosan sebenarnya study language nie...i just realized it after 3 years! ntah lah...maybe nex sem aku nak tuka course,..huwa huwa huwaaa!! hahaahhahaaa.....yahoo!!hopefully menjadi! amin!!
pas aku study..aku nak kija..cari doit bnyak2 dlu...heheehee.....doit tu wat syarat jer untuk idop..aku x ksah pon sal doit2 nie...hmm..standat ah...jap ade doit...jap xder doit... doit memg beranak pinak if kita pandai..but if kita x pandai..doit leyh statik atau pun berkurang. doit tu alat jer bagi aku....alat tuk aku guna utk dapatkan something...if xder, xder lah..if ade menda aku nak,, doit tu penting lah..semua org mcm tu gak kot...nak doit tuk fulfil ilah dorang.... itu standat.
emm..lagi..bout love?
haha..bout love kita kasi senget skit hruf2 nie...haha=> love tu bagi aku best sangat2..best gila bila disayangi..dicintai...menyayangi..menyintai..tapi sakit sgt2..pedih sgt2 bila di lukai,,,haha,,itu apa jiwa aku rasa..memang x tipu lah bunyi bercinta tu best...tapi realiti nya hubungan n rasa masa bercinta tu x setiap masa best..ada gak sakit hati..kecewa n marah.. itu standat,... so, bg jangan nak tipu diri sendiri k wahai pencinta2 leka...haha..jangka masa bercinta tu x tau sampai bila...semua berharap kekal selama2nya berdua dengan pasangan yang sma..tp sebenarnya itu semua bgantung pada kehendak Allah..bukan kehendak kita..Dia yang takdirkan semuanya,,, bukan kita..


~dats y lah..aku nie dah ibarat xder soul dah tuk bercinta...jiwa kosong tanpa rasa......hmm... nafsu remaja mmg nak bercinta lagi...tp itu nafsu belaka..ikotkan jiwa yang dah agak matang aku nie...aku dah xmo bercinta lagi...kalo bley nak jer terus kawin...=) bunyi mmg cam gatal..tapi x salh kan?? haha..aku mmg begini....xlah gatal sgt pun....skit2 tu ader lah..kata manusiaa..?? bukan malaikat pun..hahaaa..so, aku berdoa..dan berharap, aku n my Jodoh, akan bertemu xlam lagi..Tuhan jer tau saper dia..x kisah lah.....semoga dia lah yang terbaik wat diriku yang x baik mana ni...AMIN!!!

No comments:

Post a Comment